neděle 18. srpna 2013

Velká cena Třebíče

Včera v podvečer mě vytáhnul můj pětiletý syn na okruh.
Chtěl si se mnou zazávodit.
Je moc hezké sledovat tu jeho nezdolnou vůli pořád a pořád se snažit pokořit svého tátu.
Na plný plyn stovku, trošičku se vydýchat a "pojď tatínku, ještě jednou prosím".
Závidím mu jeho energii.
Dal jsem si stovku sám na plný plyn a rozhodně se mi to během chvilky nechtělo opakovat znovu :-)

Dnes se u nás na okruhu pořádal 31. ročník Velké ceny Třebíče.
Udělali jsme si z toho rodinné odpoledne a šli fandit na závěrečných 10 km.
Docela malá účast běžců, ale výkony, u kterých se člověk jako já kloní respektem.
Je legrační si uvědomit, že po doběhu posledního borce bych tam já ještě 12 minut kroužil a všechny tam zdržoval od zaslouženého odpočinku :-)
Jedniná zůčastnívšíse žena skončila první v kategorii žen a nechala za sebou většinu chlapů!
Pěkné ...

foto: přiženěný táta ;-)

Žádné komentáře: