úterý 16. dubna 2013

Dobrovolníci

Jak už jsem se tu dříve zmínil, v sobotu se v mém městě běžel první ročník TŘEBÍČSKÉHO PŮLMARATONU.
Protože jsem natrénoval prd prd nic, ani jsem se o něj nepokoušel a zařadil se do řad dobrovolníků.
Chtěl jsem poznat atmosféru závodu z jiného úhlu pohledu.
Zabalil jsem syna, armádů rytířů, sváču ... mámu jsme nechali doma ... a vyrazili na pánské odpoledne na kontrolní stanoviště kamsi za město.
Při čekání na oficiální start se kolem nás prohnalo dost běžců, kteří o nějakém závodě neměli potucha.
Prostě jaro v plném proudu vytáhlo ven spoustu běžců, načerpat energii po tíživé zimě.
Je hezké sledovat, jak se venku objevuje stále více lidí, kteří berou pohyb za svůj životní styl.
S Hugínem jsme si udělali piknik u auta a užívali si chvilky otce a syna ... moc pěkné to bylo.
Zda-li pak bude v dospělosti s láskou vzpomínat, kterak s tátou trávil hodiny a hodiny na různých běžeckých aktivitách?
Už se těším, až zvládne jezdit na kole a bude mě doprovázet na mých výbězích ... kdyby věděl chudák, co ho čeká :-)

Pokud vás bere prohlížení si fotek jiných běžců, tak TADY jsou mé fotky z tohodle příjemného závodu.
Těším se na další ročník, na který snad natrénuju.


V neděli jsem už nevydržel příval běžeckých citů, před obědem opustil rodinku a prchl do kraje.
První pořádné sluníčko mě přivítalo a spálilo mi čelo.
Dobré to bylo.

9,2 km, slunečno, nad 10°C

Soundtrack k nedělnímu běhu: Fuel Fandago


2 komentáře:

Renata řekl(a)...

To si piš, že si na to kluk vzpomene. Já už to mám doma odrostlé a vzpomíná to :)
Užívej JARO :)

12HonzaDe řekl(a)...

Skvele..
Myslim, ze z hlediska "investic" existuje hodne spatnych rozhodnuti, ale travit cas se svymi detmi je skvela vec.. Jednak to dela radost v tom okamziku, skvele straveny cas, jednak (souhlas s Rencou) jsem presvedceny ze primo nebo neorimo si to deti pamatuji a tim je to jeste lepsi!
Drzim palce, az budete spolu jezdit na kole a pobihat.. 12:)