neděle 10. listopadu 2013

Na Macochu

Letošní podzim je úžasný ... podzimní dovolená je barevnější, než ta letní a po cestě je spousta stromů, které nabízejí občerstvení v podobě sladkého jablka.
Chvíli slunce, chvíli mlha, to aby se zrak nenudil.


V kopci na Macochu mě vyplivl les na asfaltku. Překvapil jsem tam mladý pár, kterak si to špacírují na vrchol. Ona sedí na vozíku a on ji tlačí vzhůru.
Mile jsme se na sebe usmáli a já se cítil špatně z toho, kterak si tu skotačím, když ona nemůže.
Potkali jsme se ještě jednou.
Oni na horní vyhlídce, já na té spodní.
"Uuuuuuuúúúú", neslo se propastí.
Mávala na mě shůry ... bral jsem to tak, že se na mé uběhané nohy nezlobí ... ulevilo se mi.




2 komentáře:

Machy řekl(a)...

Krásné místa, krásný podzim. V rudickém lomu jsme byli nedávno a odnesli si krásné kameny. A předtím jsem doprovázel svou dobrou ženu, když si byla zaplavat v punkevní jeskyni. Ach, podzim jak vyšitý.

Maaristaan řekl(a)...

Opravdu je podzim vyvedený jako už dlouho ne. Jsem upřímně zvědavý na Zimu a to ji nemám rád.
A okolí Blanenska se mi začíná dostávat pod kůži, krásný kraj ...