pondělí 23. dubna 2012

Dokolečka dokola

Tento víkend se na tenisky nedostalo, vyměnil jsem je za super dva dny o samotě se synem a rukama špinavýma od hlíny.
Hodný manžel hold musí občas vypustit svoji milou do víru velkoměsta ...

V hlavě se něco dělo, chuť běhat v sobě mám, ale najednou jakoby se nechtělo po starých cestách.
Chyběl impuls, nebo prvek překvapení?
Protože v týdnu běhám v noci, nemůžu ven za město.
Jasně čelovka je cesta, ale víte co, já jsem sralbotka a jako v noci do lesa ani náhodou!
Bydlí tam divné bytosti a podle všeho se mnou mají nevyřízený účty a jdou po mě ;-)

Za barákem mám atletický stadion.
Běžecký okruh kolem fotbalového hřiště, oplocený, pro registrované sportovce.
Na dnešní procházce se synem jsme tam zabloudili na čumendu a potkali správce.
Slovo dalo slovo a správce mi ukázal tajný vchod pro osamocené noční běžce a popřál hezkou zábavu.
Hned večer jsem to využil.
Super záležitost pro takovou náladu v jaké jsem.
Nechce se mi daleko, nechce se mi na kopcovité tratě, nechce se mi myslet na trať, nechce se mi nic.
Jen se unavit a jít spát.
Po strašně dlouhé době jsem si vzal sebou mp3 a pustil si čtenou knihu.
Nechtělo se mi ani přemýšlet a nedělalo mi problém soustředit se na děj knihy, jen jsem kroužil po dráze.
Nakonec jsem si uvědomil další výhodu. Určitě na trase není ani střípek skla, žádný hřebík, nebo něco podobného.
Boty šly z nohy a nevadil ani zvláštní povrch běžeckého oválu.
Trochu to bodalo, ale brzo to pozbylo důležitosti ... chtěl jsem běžet po fotbalovém trávníku, ale byl mokrý a studený.
Dostal jsem se rychle do tempa a toho zvláštního stavu naboso.
Přesně toto mi chybělo.
Jen obyčejný volný běh, bez cíle a bez nároků, jen pořád dokola, bez myšlenek.
Když jsem po nějaké době zase obul boty, bylo to hodně divné.
Nohy mi přišly nestabilní, s moc lehkým dopadem ... najednou se mi chtělo domů, už to s botami nebylo ono.
A doma jsem byl hned.
Hezká noc ... a to jsem se nezmínil o tom, jak moc dobře byly vidět hvězdy.
Ne jak při běhu městem pod světlem z pouličních lamp.

(Tentokrát je to moje foto :-) Lucie se mi tu kvůli ni za zády chechtá, prý je jak z hororu, tak se musím podělit)

4 komentáře:

AprilRuns řekl(a)...

Tajny vchod pro osamocene nocni bezce... Hned bych vyrazila na pruzkum, parada!

R V M řekl(a)...

Ještě, že jsem to četl (a hlavně foto viděl) až ráno.. Asi bych nespal :-)
Člověče, co to je za nohy?

12HonzaDe řekl(a)...

Gratuluju, ze mas takovyho spravce:), u nas, kdyz jsem to zkousel, se opravdu muselo na tajnacku a na zaprenou a to i zadne... ale ted jsem trochu jinde a tak vyzkousim se jit podivat a dat rec se spravcem.. nekdy by se hodilo se jit zabehat na drahu, jen tak, abych si uvedomil ten rozdil, jen vedet, ze tam muzu, mi dava vetsi volnost, i kdybych tam nikdy nesel.. MSF! 12:)

Adriana řekl(a)...

Jo jo a ještě jednou jo. Vysíláme a běháme na stejný vlnový délce. Toť můj pocit.
A troufám si tvrdit, že nohy mám horší. Dlouhá léta baletu jsou na mě vidět bohužel už jen na chodidlech. Ale nikdo se mi za to nesměje...netroufl by si =)