středa 11. dubna 2012

Velká Klajdovka

Po delší době mě pracovní náplň vyslala na cesty a já skončil v Brně na semináři.
Už doma, když jsem si v mapě hledal kam to vlastně jedu, nemohl jsem si nevšimnout, že je to na samém konci města, velký les a dva lomy.
Nádhera!
Do báglu jsem tedy hodil běžecké oblečení a v duši se už těšil na konec pracovního dne.
Seminář byl zábavný, školitel byl 200 let starý upír (který zažil Chicago, když byly chodníky ještě z prken a u hospody přivázaný koně), pracoval ve všech firmách, které vás napadnou, všechny a všechno zná a oblečený byl jako autobusák z ČAD (Znáte ty jejich uniformy? Vestička, kravata, košile s krátkým rukávem).
Ale jo, bylo to vtipný ...

Život je stejně zvláštní věc.
Taky se vám stává, že se do něčeho pustíte celým srdcem (třeba do běhu) a najednou se kolem vás začnou zjevovat lidé a věci, kteří s tím souvisí?
Sedím v konferenčním salonku s dalšími asi osmi lidmi a nenápadně si je prohlížím.
Samozřejmě mě zaujme člověk v minimalistických botkách INOV-8 a se sporttesterem na ruce.
Na obědě se osmělím a dáme se do řečí ... svět je malé místo k životu, je to člověk ze Sanasport.cz
Hezké náhody, díky za příjemný oběd ;-)


Venku je krásně, seminář u konce.
Na parkovišti se převléci do běžeckého a vyběhnout.
Únava z celého dne opadla a hlava vypnula.
Zbývalo jen si užívat cizí prostředí a neznámou stezku.
Dnes to sice nebylo o nějakých výkonech, byl to jen pomalý klus, ale hodně jsem toho viděl :-) a i to k tomu přeci patří.






Brňákům doporučuju. Lom u vysílače Hády. Velká Klajdovka. Něco málo přes 7km.
Budu se zase muset přihlásit na nějaký seminář, je to moc fajn probíhat neznámé kraje.


2 komentáře:

12HonzaDe řekl(a)...

Super:), presne tohle ja beru jako tu spravnou ulitbu, kdyz musim nekam, kam se mi nechce sluzebne.. myslim a planuju:), jak by se tam kolem dalo behat:). Hezky fotky! 12:)

Renata řekl(a)...

Ano, nám Brňákům se tam taky líbí :)