úterý 26. června 2012

R.I.P. New Balance ...

Umřely mi moje první běžecké boty :-( viz: Prvni boty
A to prosím po šesti (6-ti!) měsících!
Rozpadla se jim pata a pod "postrováním" je nějaký plast, který mi rozedral nohu do krve.


Domů jsem v neděli tak tak dopajdal.

Jsou to tedy pěkný škráby, šunt nekvalitní, mrdky nespolehlivý a je mi z toho smutno ... měl jsem v plánu je prošoupat, proběhat podrážku a pak je se ctí zarámovat a v dílně vystavit na zeď jako památku na běžecké začátky, ale takhle?! Copak si to zaslouží?
Doklad samozřejmě nemám a popravdě, hádat se s prodavačkou o tom, že v běžeckých botách přeci nemůžu běhat, se mi moc nechce.
Prasátko je prázdné a kručí mu v bříšku, tak jsem botám udělal akutní operaci a zalepil je náplastí.
Nemyslím si, že je to dokonalé řešení, ale zatím běhají ...

Nemáte někdo zkušenost s těmito? Vydrží alespoň sezónu?
Adidas Kanadia 4 TR M




8 komentářů:

patasek řekl(a)...

Po 6 měsících? Tak to opravdu naštve. Já jsem tedy od dubna boty odhodil do kouta a běhám v sandálích vlastnoručně vyrobených a pomalu i na vhodném povrchu naboso. Ale na zimu taky asi budu řešit nějakou obuv.

Unknown řekl(a)...

Já tedy nejsem žádný extra běžec, ale na sezonu mám dvoje až troje boty, které střídám. Jedny odejdou úplně, ty pak nahradím a tak pořád dokola. Běhám v ASICS, které prý sednou skoro každému. Tak šťastnou ruku při dalším výběru.

ll řekl(a)...

Tak rozedrany paty to znam zvládam to udělat u každých bot je to patama :)
Neni duležitej čas ale kilometráž.
Jinak ta umělá hmota jde vylámat kombinačkama :)) ale neni to ono :(
Nohy maš jen jedny. Vychytej nejakou výprodej.

AprilRuns řekl(a)...

A kolik jsi v nich nabehal? Ty trailovy adidasky jsou popularni a docela levny (v USA se daji poridit kolem 50ti dolaru), starsi typ TR 3 jsem videla za USD 39. Mne ale adidasky obecne vubec nesedi.

Maaristaan řekl(a)...

Patrik: jsem si říkal, že přes léto bych to mohl vydržet bosky, ale nějak mě to nebaví :-)

Leona: Když já najivně doufal, že běh bude levná záležitost :-) tři páry mi doma asi neprojdou ;-)

II: To jako že moje krásný nohy mají blbý paty? Cccc :-)

APRIL: Mám v nohách +/- 700 km žebyto bylo na botky moc?

R V M řekl(a)...

Já běhám jen po silnici a boty mi vydrží hooodně dlouho.. Ale mám 4 a 5 párů a ty obměňuju postupně. Tak cca jednou za 6 až 12 měsíců jeden pár.
Vždycky v akci za 40 až 50 procent původní ceny.
Teď mám jedny adidasky (Snova Glide 3 v reklamaci s roztrženou patou uvnitř - po 300 km- to mě naštvalo). Asi neuspěju, ale zkusil jsem to.
Jinak ty Kanadia jsem měl, byly to TR3, ale musel jsem je dát pryč.
Byly na mě moc úzké a nepohodlné. Ale co noha to originál.
Ať se dál daří (nerozbíjet boty)

AprilRuns řekl(a)...

Ja mam s jednim parem nabehano 350 a s druhym 450 a nevidim na nich zadny velky zmeny. Rika se, ze zhruba po 500 km se vyrazne zhorsuje tlumeni. Ze by se ale bota takhle rozpadla, to je smutny.

Renata řekl(a)...

Na asfaltu asi moc neběháš, takže můžu doporučit Salomon XA PRO ve kterých mám naběháno 2 roky v terénu a zatím se to projevuje pouze na schozeným vzorku na podrážce na patě. Teď jsem si ale koupila raději ještě jedny, abych si je trochu prošlápla a vyrazila v nich v září na dlouhý závod (přes 80km), kde by mě ty staré mohly nepříjemně překvapit třeba prošlápnutím paty. Na tréninky jsou ale pořád hodně dobrý. Navíc jsou to teda papučky. Zatím jediný boty, ze kterých jsem ani po dlouhém závodě neměla jediný puchýř.