neděle 18. listopadu 2012

Jak se svléká cibule, když nenosí batoh?

Potkal jsem staršího běžce ... běžel v zimní péřové bundě. 
Asi běžel poprvé. 
Řekli jsme si "Ahoj" a každý si běžel po svém ...

Také mám poslední dobou problém se obléknout.
Buď je mi zima, nebo se přehřívám.
Vrstvím se před zrcadlem, abych se pak zase odvrstvil.
Prostě než vyběhnu, jsem jak marnivá holka chystající se dvě hodiny před domluvenou schůzkou.
Radím se s Googlem, kterak venku vlastně je, ale na balkon si nezajdu.
Takové to, ani teplo ani mráz, mi trochu vadí.
Už aby bylo pod nulou, když už musí být ta Zima, do mrazu se obléct umím ....


2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Je to divný, ale i když je to moje pátá zima, taky to občas přeženu a jsem jak pumpa. Přitom mi běžně stačí zateplená mikina a reflexní vesta. Na nohy dlouhé kalhoty a na krk šátek. To by mělo vydržet až do nuly. Jak moudří říkají: na začátku běhu bychom měli mít pocit mírného chladu :o)

12HonzaDe řekl(a)...

Ja mam pocit, ze jsem jako pumpa furt:). Radu i zavodu jsem si svym "nabaleni" prokoucoval:), ale co s tim nadelam.. Holt rodinna vychova...
I kdyz vlastne.. vzdyt znam ledoveho muze, Machyho! Tak my s Leonou to mame lepsi. Zeptam(e) se machyho, pripadne podstoupim(e) jeho otuzovaci trening:).
MSF! 12:)