neděle 13. ledna 2013

Meditační neděle

Nedělní běhy mají pro mě poslední dobou nějakou zvláštní poetiku.
Rozjímání sám se sebou, rozhovory s vnitřním já, relaxace, klid.
Dnes jsem vyběhl se sluchátky na uších a poslouchal čtenou knihu.
Nejsem moc na knihy o osobním rozvoji, rád si na životní pravdy přicházím sám, ale této jsem neodolal.


Je načtena panem Duškem a jeho hlas mě dokáže vtáhnout do děje, do myšlenek autora.
Hodně mě zaujala a s kombinací běžecké euforie jsem se brzy dostal do toho úžasného stavu jakoby meditace, kdy hlava se odpojí od těla, přepne monotóní běh na autopilota a odebere se do světa snů a fantazie.
Rozebíral jsem slova autora a vkládal je do okolností svého života.
Toho ledu pod nohou jsem si všimnul, až když jsem na něj šlápl.
Ukázkový držkopád, nohy vystřelily vzhůru, ruce pod tělo.
V hlavě jsem cítil to křupnutí a ucítil výstřel bolesti.
Skončil jsem o pár metrů dál, pod kopcem.
Meditační hlas pana Duška dále mluvil o magii slova.
Ani jsem moc nenadával, jen jsem sykl bolestí a vstával z ledu ... kontroloval škody.
Ruka bolela, ale hýbat se s ní dalo.
Nohy chvilku protestovaly, ale rozběhly se.
Byl jsem jen v půli cesty, půl mi zbývalo.
Doběhl jsem ji.
Po chvíli už se ruka nehýbala. 


Hele lidi, fakt opatrně, klouže to ;-)
Dnes pohodových 10 km a zlomené zápěstí.
Ale běhat se s tím dá ...


Jo, málem bych zapomněl ... chcete říct vtip?
Minulý týden jsem si zrušil úrazové pojištění :-D

 

6 komentářů:

MaK řekl(a)...

Já jsem tento týden při běhu také padal. Stačilo i nečekaně kluzké mokré dřevo na lávce. Naštěstí to byly jen odřená kolena. Přeju brzké uzdravení.

R V M řekl(a)...

Ne nadarmo se říká, že pojištění je obchod se strachem.
Znamená to tedy jen, že se nebojíš :-)
Také přeju brzké uzdravení.

AprilRuns řekl(a)...

No potes! Tady pomuze jenom klasikova hlaska: "Tahni a srustej..."

12HonzaDe řekl(a)...

jjo... drzim palce k uzdraveni.. ses jako bychom byli z jednoho vrhu:).. ja se taky dokazi pro neco nadchnout, ze nevidim, neslysim, nevsimam si...
tak hlavne minimalizovat zraneni!!!
moc ti fandim, 12:)

Maaristaan řekl(a)...

Tak matka Příroda, když tu četla moje chvástání, že běhat se s tím dá, hodila mi na hlavu chřipku.
Tak teda jo, já si odpočinu :-)

Lidi, díky za vaše slova!

Renata řekl(a)...

Jejda jejda ... ale tak zase když už měla ta chřipka přijít, tak aspoň zároveň se zlomeninou. Nebo naopak? Hlavně ať to dobře sroste. Já si zlomila zápěstí na kolečkových bruslích a mám s tím problém dodnes. Třeba nemůžu lézt s dětmi po čtyřech nebo dělat stojky. Hrozné omezení :D