čtvrtek 12. ledna 2012

Běh a móda

Můj nový zápal pro běhání má samozřejmě i parádivou stránku věci.
Když se nad tím zamyslím, jsem ve sportu spíš holka než chlap (už vidím Lucii, jak to tu čte, uculuje se a říká si, že ne jen ve sportu).
Dle různých článků a postřehů mám ženský přístup k běhu (a moje milovaná je naopak typický sportovní chlapský dříč) a to se vším všudy.
Od pohody a pomalejšího tempa v běhu, až po důležitost módniho stylu :-)
Přeci nebudu běhat venku v otrhaných vybledlých teplákách a šusťákové bundě!
Jistě že ne a tak jsem si hned vymyslel svůj systém odměn.
Samozřejmě se bojím, že mě to po pár týdnech přestane bavit a pověsím běžecké boty na hřebík, že budu mít slabou vůli a nechám se přesvědčit svým líným vnitřním Maaristaanem.
Proto jsem si určil dárky (na určité období běhu) jako jednu z mnoha motivací.
Tuto zimu si vystačím s tím, co jsem dostal od rodiny a co jsem si sám pořídil, ale dál ...
Moje první odměna bude na jaře.
Plánuji si darovat nějaké slušivé triko a kratší kalhoty.
Profesionální a funkční, určeno pro běžce, kteří to s během myslí vážně. Samozřejmě i krásné!
Další termín jsem si určil na podzim a šatník si obohatím o triko s dlouhým rukávem a dlouhé kalhoty, které nahradí mé současné.
A na začátku zimy se vybavím tak, že nebude vadit ani metr sněhu a -10°C.
Plán by byl, teď si jen správně vybrat.
Už se nějaký ten večer usazuji za počítačem a prohlížím modní běžecké kousky.
No a víte co?
Samozřejmě že se mi líbí ty nejlepší a tím pádem i nejdražší věci.
Ale jak to mám předložit rodinné finanční radě?
No dobrá, zatím budu jen snít a ukládat ušetřené drobné do tajného úkrytu a s vámi se tu budu dělit o své objevy.

Dnes jsem narazil na značku Maloja. (http://www.maloja.de/)



No řekněte, nebyl by v tom fešák každý mladý táta?
I máma by se u nich asi oblékla ;-)


Nakupovat můžete tady: http://sportkoncept.cz/maloja 
a prohlédnou katalogy si můžete tady:

Žádné komentáře: