úterý 31. ledna 2012

Docela tam mrzne ...

... ale nějak mi to nevadí.


Celý den koukám z okna, jak tam svítí slunce a od zákazníků poslouchám "katastrofické" vize o krutých mrazech, o dlouhé zimě a umrzajících bezdomovcích.
A celý den se těším na zavíračku a mrznoucí pohlazení paní Zimy.
Kolena už mě nebolí ... bolí mě jen jedno :-)
Děkuji za podporu (viz komentáře) dodalo mi to jistoty, že nejde o nic tragického, že je to jen běžný bonus běhu.
Zdá se, že mráz je na kolena prostě ras, tak jsem si vzpomněl na mámu a její "v zimě se nosí punčucháče, ikdyby se nechumelilo" a jedny spoďáry vyštrachal ze skříně.
Vymrzlý kraj má svoje výhody.
Je pustý a nikde se nemotají pejskaři. Ti jen v teplákách vyběhnou před vchod, nechají čoklíka oběhnout keř a mizí zase ve vytopených bytech.

Zaujal mě článek pana Miloše Škorpila (článek zde) a vysvětlení, co se děje se svaly v mrazu.
Dal jsem na něj a přestal se stydět běžet s šátkem přes obličej.

4 komentáře:

Petr Šimčík řekl(a)...

Pustý kraj ti závidím, to se mi v Praze nestane, i když teď se hodlám stěhovat na okraj tak snad tam.

Running Shadow řekl(a)...

Rozhodne bych nechtel, abych znel jako nejaky snob, ale az tyhle mrazy pominou a ty budes moci behat zase jako "normalni" clovek, uvidis kolik sili Ti to doda ... az potkas ty, co po par tydnech vybehli poprve. Jen tak dal, drzim palce!

Kopretina řekl(a)...

Jo, něco přes pusu je v těchhle mrazech fajn a kolena už máš v teple, tak to bude dobrý:-). Nám tu dnes nádherně svítilo sluníčko, tak se běželo pěkně. Klidně jsem si mohla vzít o vrstvu míň.

Running Shadow řekl(a)...

... jeste mne napadlo - ta fotka - to je nejaky aktivista Greenpeace tesne pred akci nebo co ? ;)