sobota 11. února 2012

Pomatené Rosničky

Mám rád takovéto soboty.
Rosničky tři dny dopředu strašily, že dnes budou rekordní mrazy (prý až - 40°C).
Než jsem vyběhl, můj nový teploměr ukazoval na sluníčku + 27°C, tak nevím ... buď mi teploměr nefunguje, nebo by Rosničky měly dát hromadnou výpověď :-)
Ale vážně, bylo krásně a mrzlo nejmíň za celý týden.
Sluníčko svítilo jak splašené a házelo na mě přes sníh prasátka.
Kilometry se mi pěkně navyšují a v hlavě se rodí smělé plány ... dnes něco přes 12 km.
Bylo to krásné, srnky mi chvíli dělaly společnost.






3 komentáře:

Adriana řekl(a)...

No ty si to pěkně dáváš. Vidím to v jasnejch barvách, jak v létě úspěšně zabíháš maratón.
Nechce se mi v tutěch mrazech běhat a už vůbec ne v Praze. Takže jsem samou leností objevila nejlepší fitku svého života. Asi se tam přestěhuju a začnu nový, lepší život.

Maaristaan řekl(a)...

:-)
Pro mě je ta zima paradoxně dobrý hecovač.
Zimu nesnáším a tak si říkám, že nade mnou přeci nevyhraje ...

Running Shadow řekl(a)...

No to ta desitka moc dlouho neodolala :) ... jen tak dal!