čtvrtek 23. srpna 2012

Narušení pokojného vnímání světa

Nedávno jsem měl divný pracovní den a vyřešil si ho tak, že jsem místo polední pauzy vyběhnul jen tak bosky (v normálních kalhotech a tričku) z firmy a běžel za město na louku (foto) vyhnat stres z těla.
Funguje to spolehlivě.
Napětí uvnitř duše mi vypudí drobné kamínky píchající do chodidla.

Co mě dnes (ve čtvrtek) na mé úterní terapii překvapilo, je zpětná reakce.
Obsluhuji zákazníka a ten se na mě před odchodem podívá a opatrně se se mnou dává do řeči:
"Před večírem jsem vás potkal na ulici, jak běžíte bos. Říkal jsem si, jestli se vám něco nestalo a chtěl jsem zastavit a zeptat se vás. Doufám, že jste byl v pořádku."

Moc ho pobavilo moje vysvětlení, že to na mě občas příjde a musím během dne utéct do přírody načerpat vnitřní sílu.
Ujistil jsem ho tím asi v přesvědčení, že pomoc potřebuji, ale že na to bude potřeba odborník z jiného oboru, než je ta jeho :-)

 (ilustrační foto nevím odkud :-)

Tímto mu ale děkuji za jeho slova a starost a omlouvám se, že jsem mu narušil běžné pokojné vnímání světa.
Na druhou stranu mám trochu radost z toho, že umím některým lidem ovlivnit jejich den a odvrátit obyčejné myšlenky do jiné sféry a donutit je přemýšlet nad jinými věcmi.

Ale jsou zvláštní ty pidipříběhy, které si o nás jiní lidé vymýšlejí na základě netradičních obrazů, že?

2 komentáře:

R V M řekl(a)...

To je dobrý..
On člověk vypadá i v běžeckém trochu jako blázen, natož pak normálně oblečený a bos :-)

Ale je to tak: ať přemýšlí ostatní, já o tom při běhu přemýšlet nepotřebuju..

12HonzaDe řekl(a)...

Moc milej mikropribeh... me se taky stava, kdyz bezim nekde po "cuchu":) a nakonec se ptam domorodcu na cestu zpatky ze me lituji, jak to mam daleko, nebo ze je horko, zima, cokoliv... pochopitelne, oni neznaji nase pocity a tak je to tezke jim rici, ze zavidet by meli:)... ale pak se malicko zamyslim a udela mi ten jejich dotaz velkou radost... radost ze v tom svete, ktery je prezentovan jako zla anonymni konzumni dzungle maji lidi starost, jestli se neco nestalo nejakemu cizimu clovekovi.. to mi taky prijde super. MSF!! 12:)