úterý 18. září 2012

5 minut slávy

Mimózní Andy Warhol kdysi prohlásil něco o tom, že každý člověk by měl zažít svých pět minut slávy.
Už nevím proč to říkal, ale já si dnes svých 5 minut slávy prožil.
Všem nám známý internetový časopis Běžec "otiskl" můj zážitek z "Půlmaratonu Moravským krasem".
Je to zvláštní pocit vidět svoji fotku a své myšlenky v časopise, člověka zaplave mírný stud při představě, kdo všechno to asi čte :-)



A protože se takováto událost musí náležitě oslavit, oslavil jsem to dnes při obědové pauze.
Venku bylo prý poslední letní teplo, teď už nás čeká jen podzimní sychravé období, je potřeba to využít.
Možná naposled tento rok jsem navlékl kraťase (pokud maj Rosničky pravdu) a vyběhl z firmy na obědové proběhnutí.
Když už píšu do časopisu Běžec, musím taky přeci běhat, no ne?
Počasí bylo příjemné, spadané listí šustilo pod botami a ego bylo namyšlené.
Dnes jsem si našel cestu, která mi vyplní beze zbytku pracovní pauzu a má náročnější terén, který uspokojuje moji touhu po nerovných cestách.
Vlastně to byl moc hezký den ... 7,5 km.


2 komentáře:

Kopretina řekl(a)...

Hezký! :-)

AprilRuns řekl(a)...

Blahopreju, behej dal a pis vic :-).