sobota 17. března 2012

Nevěra běhu ...

Nádherné sobotní počasí vylákalo běžce ven.
Všechny, jenom já jsem podlehl kouzlu své ženy a nechal jsem se naverbovat na tu špinavou dřinu na kole (už jsem se vám zmínil, že z nějakého důvodu nemám rád kolo?).
Vyfasoval jsem 16-ti kilového syna do košíku a dámské kolo ala "poděbradka".
Jak já těm kolem běžícím, ba přímo vznášejícím se běžcům záviděl ...

"Neotáčej se po každé běžící sukni a šlapej!" smála se mi žena a ukázala mi svá svalnatá lýtka.
Statečně jsem každý kopeček vytlačil a na něm pak viděl chladnoucí ženu ptající se Boha, copak mu provedla, že se musí táhnout s takovou bačkorou :-)

1 komentář:

12HonzaDe řekl(a)...

:) to miluju, spriznena duse!
Kolo taky nemusim, driv jsem i castokrat pichnul a ted to oduvodnuji tim, ze je furt lepsi tahnout jen sebe nez taknou jeste (pichly) kolo.. MSF! 12:)