neděle 25. března 2012

Vysočinská divočina

Včera byl sice hezký den, ale zase se mi tam nějak vetřelo kolo.
Cobych pro rodinnou pohodu neudělal, jelo se na výlet.
Můj syn je můj syn a nenechal mě v tom samotného.
Byl napučený, prý ho kolo nebaví a že chce domů.
Taky se mi chtělo domů ... kolo mi prostě nejde, nevyplavuje mi ty správné hormony štěstí, vyplavuje mi jen naštvanost a vztek.
Nechali jsme ženu v lesích a jeli domů.
Teda ona sama chtěla být zanechána v lese, to abyste si nemysleli, že jsme nezdvořáci!
Jen jsem to otočil, Hugo spustil a nezavřel pusu plnou historek celou cestu až domů, jak byl nadšený :-)


Dnes jsem si to chtěl vynahradit a vyběhl jsem stejnou cestou jako včera na kole.
Běžím do kopce ryhleji, než když jedu s Hugem za zády na kole :-)
Počasí nádherný, teplo a mírný větřík.
Z cesty jsem odbočil do lesů a užíval si Vysočinskou divočinu.
Na běhu miluji ty toulky, které mě zavedou někam, kde jsem nikdy nebyl.
Poznávám okolí a musím říct, že můj kraj je opravdu krásný.
Tak dlouho jsem byl městské dítě, že si to teď opravdu užívám.
Občas je naše krajina opravdu divočina:


Stále jsem cestu prodlužoval, mířil dál a dál od domova.
Chtěl jsem si uběhnout svůj osobní rekord v dálce.
Je jaro a chataři začínají osidlovat svoje chatky.
Krajina je plná zajíců, ptáků a řvoucích motorových pil.
Parta proti jedoucích cyklistů mě kyvnutím hlav zdravila a přála pěkný běh.
Doběhl jsem vytičeného cíle s radostí.

 


Žádné komentáře: