neděle 13. května 2012

Pokoření Klučovské hory ;-)

Každé ráno, cestou do práce, jej vidím tam někde v dáli, na kraji obzoru, můj vrchol dohledu.
Pořád mě lákal a pokoušel.
Ten kopeček se jmenuje Klučovská hora ... to víte, my na Vysočině hory nemáme a chtěli bychom je, tak hora říkáme kdejakému kopečku ... a je na něm nějaký (Klučovský) vysílač.


Je neděle a v telce běží pražský maraton.
Není nic nudnějšího, než se koukat na lidi, kteří běží ;-)
Tak jsem se obul, dal pusu synovi, objal ženu a se slibem "za dvě hodinky jsem zpět" jsem vyběhl.
Nechal jsem se zlákat a rozhodl jsem se tu naší "horu" pokořit.

Podle předpovědi byli venku mrazíky a strašně hnusně, tak jsem si náramně užíval krásný den a vyhříval se na slunci.
Horu jsem pokořil.








A jako vzorný manžel jsem dodržel svůj slib a za dvě hodiny jsem byl zpátky ... no za dvě hodiny a trochu minut ... i s kytičkou ke Dni matek, když je ta máma mého dítěte ;-)





1 komentář:

12HonzaDe řekl(a)...

hezky fotky skvela cesta i cil!!! 12:)