sobota 19. května 2012

Zajíc v poli

Dneska bylo takové vedro, že ani zajícovi se nechtělo běhat.
Čuměl na mě a říkal mi, jestli opravdu musím běžet kolem něj.
No ... nechtělo se mi vracet se, takže musel.
Naštvaně a váhavě se rozběhl a zastavil se v nedalekém křoví.


Bylo to dneska dlouhé, chvílemi jsem přecházel do kroku a bolí mě z toho nohy, ale v lese byl krásný klid a chládek.
Chtěl jsem si dát půlmaratonskou délku, když už jsem se dnes na jeden půlmaraton přihlásil, ale když jsem zastavil, chybělo mi trocha kilometrů.
Tak někdy příště :-)






3 komentáře:

Martina řekl(a)...

Vidis, to mohla byt prvni korist, kterou bys ulovil tak, ze bys ho uhonil :)

12HonzaDe řekl(a)...

Moc hezky, ty mapky jsou fakt super, taky jsem zjistoval o vikendu, ze zvirata jsou v tom horku lina.. ani moje Deri moc nechtela behat, zkousela na me v parku, at jdu sam, ze vi kudy pobezim, ze na me pocka:)... Potom ani bazant pred nami nechtel utikat a co vic, ani Deri ho nechtela honit.. Takovy krasne lenivy den. MSF! 12:)

Renata řekl(a)...

Chudák zajíc :) Mě taky onehdá překvapilo, jak jsou tady ty divoký zvířata čím dál víc oprsklejší :)