středa 18. ledna 2012

Kampaň Catch The Flash

Ne všechny reklamní akce musí být nudné a otravné, hloupé a obtěžující.
Vždyť co jiného by mělo nalákat pozornost běžce ke sportovní firmě, než zábavná běžecká hra?

Cituji Glaciera z Nyxu:
"Mobilní kampaně, které obsahují hry nebo takzvanou augmented reality, už nejsou žádnou vzácností. I tak se ale dají hranice stále posouvat, o což se originálním způsobem postarala společnosti Nike. Ta místo již tradiční honičky s pomocí chytrého telefonu a geolokace přinesla kampaň Catch The Flash využívající reálné prvky, které v sobě ale nesly nádech augmentované reality.

V centru Vídně vypustil Nike na 90 minut pět desítek běžců, jejichž aktuální polohu bylo možné sledovat na mapě. Cílem soutěžících bylo co nejvíce z těchto běžců najít a vyfotit zezadu s bleskem - bundy běžců totiž byly vyrobeny z materiálu odrážejícího světlo a při záblesku se na jejich zádech objevilo konkrétní číslo od jedné do padesáti. Vítěz jich za hodinu a půl pochytal rovných 40."


Žádné komentáře: