pondělí 27. února 2012

Pondělí

Po týdnu posmrkávání, pokašlávání a usrkávání horkého čaje, jsem ukončil karanténu a přes jasné varování ženy: "Jestli budeš znova nemocnej, dostaneš do držky!", jsem konečně včera zase ochutnal venkovní vzduch a provětral nohy.
Objevil jsem, že jaro je za dveřmi.
Sníh je už jen poschovávaný v temných koutech a na stromě se honily dvě veverky.
Ptáky už přešel stud a vytasili se s jarmarečným stylem vítání dne.
Dal jsem si jen krátké a pomalé zahřívací kolečko, ale nohy si tu radost pamatovali, jen kmitali.
Plíce si chtěly postěžovat, ale neměly šanci.

Je pondělek a začínám tam, kde jsem nedávno přestal.
Natěšené tělo se probouzí krátce po šesté a těší se do běžeckého.
Bohužel se s tělem probudil i syn a tak se to neobešlo bez ranního křiku: "Táto neodcházej, buď tu se mnou!"
Cítím se vždy jako hrozný prevít, zaklapnou za sebou dveře a nechat za nimi ublíženou dětskou tvář.
Já se pak trápím ještě do oběda, kde se pozdějí dozvím, že jen co jsem zaklapl, syn zalezl do postele a během minuty byl tuhý.
Za ten týden se naučilo slunce vstávat dříve.
Už mě uvítalo světlo, které má po ránu tak zvláštní barvu ...


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, fotky jsou mi nějak povědomé, já sice neběhám, ale chodím s hafanem, přeji další naběhané km, já se k tomu asi nikdy neodhodlám, jen tiše závidím.
Jste s Třebíče ?
Ahoj Irena

Maaristaan řekl(a)...

Ahoj, jsem z Třebíče :-)
Tak jestli k tomu odhodlání chybí nějaká společnost, tak se můžeme na společném výběhu dohodnout. Já se ploužím jako mírně zrychlená želva a pro začátek mi krátká trať bude vyhovovat.
Pokud by moje tempo bylo pomalé, tak nabízím k běhu svoji ženu, která je splašenej sprinter :-)

12HonzaDe řekl(a)...

Super hlasky..:)
Jestli budes zase nemocnej.. To miluju! Tak at se krasne beha, super ranni nalada.. 12:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj a díky moc za nabídku, ale myslím, že já bych neběžela ani jako ta zrychlená želva ..., ale neztrácím odhodlání, tak snad někdy.
Příjemné předjarní km !!!
Irena