středa 8. února 2012

Už to skoro bylo ...

Dnes jsem měl v plánu pokořit svých prvních 10 km.
Sluníčko svítilo, mráz nebyl tak strašný, dokonce jsem po čase sundal jednu vrstvu.
Kopečky už nedělají takové problémy, většinu vyběhnu ... většinu ;-)
Metu jsem nepokořil, do konečného kroku jsem přešel v 9,46 km.
Jen tak pro jistotu se zmíním, abyste mi ty kilometry moc nebaštili.
Neměřím žádným krokoměrem, žádné GPS ... jen si krokuju cestu na mapě a je mi jasné, že to nebude zrovna přesný údaj.
Stačí mi to, nemám závodní ambice a není to pro mě zrovna důležitý údaj. Je to jen pro moji orientaci, abych věděl, zda jsem uběhl víc.
Čas radši neměřím.
Nakonec bych se dozvěděl, že moje žena SuperWomen by tu trasu za stejnou dobu ušla normálním krokem.





Pro zpestření jsem si trať střihnul přes pole ... zaváte díry to dělaly zábavnější, ale příště to radši oběhnu a nebudu se flákat. Beztak to byl ten chybějící půlkilometr do desítky .-)

Žádné komentáře: