úterý 8. května 2012

Městská příroda

Mám strašně rád svoje město.
Když člověk chce a potřebuje do přírody, svým způsobem nemusí vytáhnout paty z města.
Dneska jsem si naplánoval dlouhý výběh po okolních vesnicích, ale syn si vynutil slib, že se brzo vrátím, že nepoběžím daleko.
Co by člověk pro ty jeho hnědý oči neudělal.
Odpásal jsem svůj dálkový běžecký opasek a místo něj nasadil na uši sluchátka.
Když chci běhat rychle nebo po městě, muziku si většinou vezmu.
A dneska mám v plánu oboje ... rychlý městský běh.
Jaro je v plném proudu, všude samé rozkvetlé keře a vysoká tráva.
Parkové firmy ještě nevyrazily s křoviňáky do ulic a tak je město opravdu zelené, Matka Příroda se ještě nenechává spoutat a bujně raší všude, kam oko dohlédne.

Posuďte sami ... řekli byste, že tahle místa jsou jen pár set metrů od centra města?




Song od Placebo - Broken Promise (Feat.Michael Stipe)" přišel v tu pravou chvíli a zafungoval jako energy tyčinka :-)




2 komentáře:

Adriana řekl(a)...

Taky jsem dnes po delší době běžela po jedný cestičce ve Stromovce....no, ona to vlastně není kdovíjak delší doba, ale přijde mi že se všechno zazelenalo hrozně nejednou zničehonic, a chvílema jsem si říkala, jestli běžím správně, jak to tam vypadalo úplně jinak než jsem zvyklá. Běhu zdar.

Renata řekl(a)...

Brno je docela veliký, tak o podobný překvápka není nouze a vždycky to příjemně potěší :)