středa 2. května 2012

Odjet si zaběhat

Mám manžel-tatínkovskou dovolenou a říkám si, že když už se mi poštěstilo být sám, můžu si dělat co chci.
No ne?
Tak jsem zalehl s knihou, úklid nechal šotkům a relaxoval.
Nebavilo mě to.
Táhlo mě to ven a protože odpolední vedra pomalu klesala, nechal jsem se zlákat.
Nohy ale na dlouhou trasu neměly síly a hlava nechtěla známé krátké trasy.
Poradil jsem se s mapou ("Hele, tady je nějak moc rybníku u sebe"), vyštrachal klíče od auta a jel jsem si zaběhat :-)


Dojel jsem pár kilometrů za rodné město, zapíchnul auto do polí a pomalým klusem se vydal za křikem kačen.
Slunce pomalu zapadalo, ryby se plácaly na hladině, pár lidí si opékalo večeři u chatek.
Klídek a pohoda.
Potkal jsem bobra.
No dobře ...
Potkal jsem stopy po bobrovi.


A pak jsem se na chvilku ztratil.
Vlastně jsem se neztratil já, to cesta najednou zmizela. To ona ztratila mě, ne já ji.
Tak jsem ji hledal po lese, pak na poli a nakonec ji našel u vlakové koleji.




Pomalu mě zavedla přes ves zpět k autu.
Ani unavený, ani neunavený, prostě akorát vyběhaný.
Domů pak pomalá jízda s otevřenými okny a sledování stahování se mračen s prvním paprskem blesku.


8 komentářů:

12HonzaDe řekl(a)...

moc hezky bloudeni.. ja taky miluju bezeckou turistiku...:) at se dari! 12:)

Renata řekl(a)...

ježiš já bych si šla zaběhat, když to vidím a čtu !!!!

Maaristaan řekl(a)...

Tu v práci koukám ven a taky mám choutky. Přemýšlím že vynechám oběd a využiju toho, že se Rosničky zase sekly v předpovědi počasí :-)

Martina řekl(a)...

Mne se libi ty tvoje mapicky - poctive naklikany a jeste s pocasim.. Kde na to beres trpelivost? :)

Maaristaan řekl(a)...

Summer: Tomu se říká nespavost :-)

1bubobubo řekl(a)...

@Maaristaan: To já bych to nazval: "Léta dřiny a odříkání." :-)))Moc pěkné prostředí na běhání :-)

AprilRuns řekl(a)...

Fakt parada, ze mas u nosu lesy a behaci cesticky. Uzivej si!

Maaristaan řekl(a)...

April: to jo, Vysočina je na tohle úžasná, bydlím tu rád.